Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ΠΑΜΕ ΜΕ ΧΙΛΙΑ!!!!

12 σχόλια:

  1. Δεχόμεθα ευχάς, συμβουλάς, κρίσεις, σχόλια και ό,τι άλλο έχετε ευχαρίστηση καθ' εκάστην. Ανοικτά καθ' όλον το 24ωρον του τρέχοντος μηνός.
    Ευπρόσδεκτες και οι κακιούλες με το υψηλόν αίσθημα χιούμορ που διακρίνει το σύνολον της παρέας μας.
    Dino ο Φιλομαθής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Φιλομαθή,εύχομαι τον Ιούνιο οι επισκέψεις να φτάσουν τις 10.000 και οχι
    τις 1500 πολυ χαμηλά έβαλες τον πήχη,βέβαια
    δεν φταις εσύ που...γέρασες και πας σαν τον
    κάβουρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για κοίτα να προσθέσεις κανέναν αναγνώστη, που είμαστε τρεις κι ο κούκος κι άσε τα χτυπήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις αλλάξεις όνομα, εμφάνιση και περιεχόμενο θα ξαναμπώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Είσαστε τρεις, είσαστ' εσείς κι εσείς" που λέει και το άσμα. Τιμή σας και καμάρι σας, Ανώδυνε, που είστε τρεις (εσείς) κι ο κούκλος (εγώ) εδώ πέρα. Άντε να τους φτάσω στους 300 εκλεκτούς (όσοι ήταν στς Θερμοπύλες, στον Ιερό Λόχο και στη... Βουλή -αυτοί κι αν είναι εκλεκτοί!)... Τι εννοείς, Hunter μου; Για να αλλάξω κάτι, πρέπει να έχω κάτι...Νομίζω...
    Τέλος, προς τον αγαπητό Kalimeris7, τον παραπέμπω στις σχετικές περί βιασύνης παροιμίες.
    Dino, ο Φιλοβραδύς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα παίδες και παιδίσκη,

    Χαίρομαι που μπήκε και γυναίκα στο δεινοθησαυροχωριό, πάντως παραμένω πρώτη! (δεν σηκώνω αντίρρηση). Γεια σου Kalimeris7 με τα ωραία σου κι ας τον Dino να κουτσομπολεύει. Άκου εκεί να ‘χει ξεπεράσει τις χίλιες επισκέψεις, αν είναι δυνατόν, ό,τι κάνει αυτό το τέρας είναι best seller κι άλλοι να έχουν blog χρόνια και να μην τους επισκέπτεται ούτε η μάνα τους. Γράφει, γράφει, γράφει μας έχει πάρει το τσερβέλο και άντε να του μπεις ή να του κάνεις παρατήρηση μας μοστράρει τον εγκυκλοπαιδισμό του και μεις ψαχνόμαστε.. Dino γράψε κάτι παραπάνω για τον Β.Απτόσογλου θαυμάζω τις ζωγραφιές του είναι απίθανος, τώρα για τον παραμυθά τον Ανεμοδουρά ξέρω λίγα πράγματα, νομίζω ότι τον έχεις γνωρίσει ή κάνω λάθος; Θυμάμαι κάτι παλιά περιοδικά που είχαν μέσα ολόκληρες κινηματογραφικές σειρές, φωτορομάντζα τα έλεγαν; Τα διάβαζα ακόμα και στο διάλειμμα στο σχολείο κι όταν με έπιασε στα πράσα ο φιλόλογός μας, μου τράβηξε την όμορφη, μακριά μου αλογοουρά και μου απαγόρεψε να ξαναπιάσω στα χέρια αυτά τα μιαρά περιοδικά, γιατί λεει θα με φθείρουν και που να ξέρε την ήδη φθαρμένη αφεντιά μου..

    ΥΓ 1) επειδή δεν ξέρω τι γράφω και τι μου γίνεται, θα σας επισκεφτώ την άλλη εβδομάδα, θα λείψω λίγες μέρες, θα είμαι 180 χιλιόμετρα έξω από την Αθήνα και θα κάνω γεωργικές δουλειές φίλε Γεωργέ (αντί Γεώργιε). Ελπίζω να μην σας λείψω, έτσι για να μην έχω το νου μου δηλαδή.

    ΥΓ 2) Αλλού ντ’ αλλού το έστειλα, τώρα το ξαναστέλνω εκεί που πρέπει, νομίζω δηλαδη.

    Φιλια (τόνος, ως η βαρεία, να μπει εκεί όπου ο καθενας γουστάρει)
    Ευγενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευγενία και φυσικά θα μας λείψης,άντε ξεμπέρδευε
    με τις γεωργικές εργασίες και ξαναέλα...τρέχοντας!!! Α! επίσης[για το καλό μήνα]
    Προς..Φιλοβραδύ τον...αυτοαποκαλούμενο,όσα δεν φτα
    νει η αλεπού τα κάνει ..κρεμαστάρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέριε, δεν πας καλά, μου φαίνεται!... Εσύ δεν έλεγες πριν ότι έβαλα τον πήχη χαμηλά; Ε, για να τον φτάνω, φίλε μου... Στις παροιμίες δεν παίζομαι... Είμαι κι εδώ σέντερ φορ ανπαίκταμπελ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είδες τι κάνουν τα..γεράματα? άλλο γράφω εγω
    και αλλο λες εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο τρόπος γραφής σου μου αρέσει πολύ! Θα κάνω λοιπόν μια παρέμβαση ... Αλλά θα πρέπει να είμαι στις πολύ κακές μου ώστε να μπορέσω να γράψω μια μεγάληηηηηηηη κακία.:) Ανάλογη του ύψους μου ( 1.55) και του εκτοπίσματος μου. Και σήμερα ... δεν είναι η ημέρα μου. Δεν είμαι σε οίστρο δημιουργικό... Όμως δηλώνω με όλη μου την καρδιά και αυτό δεν έχει να κάνει με φιλικά αισθήματα και συμπάθειες πως είσαι ευφυές και ευλογημένο άτομο.
    Πραγματικά είναι τυχεροί οι δικοί σου άνθρωποι και οι φίλοι σου που σε συναναστρέφονται.
    Θέλει δύναμη ψυχής και διάθεση να “τσαλακώνεσαι” συχνά για να είσαι ένα μεγάλο παιδί και να βλέπεις τη ζωή με την αθωότητα και τη νοσταλγία των παιδικών μας χρόνων.
    Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις και ομορφαίνεις τις ζωές όλων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι καλό να χουφταλιάζεις και μέσα σου να είσαι παιδί... Να είπα και εγώ μια χαζοκακία. Γουστάρω................

    ΑπάντησηΔιαγραφή